Home > Forum

Welkom Gast 

Show/Hide Header

Welkom Gast, posten in dit forum vereist registratie.

Pagina's: 1 2 3 [4]
Auteur Onderwerp: Paganfest 2012
Mitchell-
Scheerder
Metalgod(in)
Stuur Bericht
Post Re: Paganfest 2012
on: 30-01-12 | 09:57 uur

De barslechte show van Korpiklaani van vorig jaar verpestte heel veel voor me. En het feit dat ze als melkkoe worden uitgezogen door Nuclear Blast is ook niet gunstig voor ze. Maar het gaat bij Paganfest toch voor een groot deel om de sfeer, dus dat zit vast goed. Ik heb geen idee wat ik van Negura Bunget en Solstafír kan verwachten, maar dat zien we wel.
Ik verwacht jullie trouwens op de pre-party picknick! :D

Holy Sj!t
Beheerder
Stuur Bericht
on: 30-01-12 | 22:39 uur

Ja, ik heb al aangegeven dat ik er zeker bij ben! :)

Holy Sj!t
Beheerder
Stuur Bericht
on: 19-03-12 | 12:15 uur

Ik zag op Facebook een aantal zeer positieve berichten over deze versie van Paganfest. Vertel!

Pim van-
Oosterhout
Metalgod(in)
Stuur Bericht
on: 19-03-12 | 15:30 uur

Een kleine impressie van mij dan.

Solstáfir is niet mijn muziek. Heidevolk was zeker vet en toch iets beter dan vorig jaar door het nieuwe materiaal! Negura Bunget vond ik echt heeeeel saai. Equilibrium zette weer eens een dijk van een show neer. Alestorm heb ik half gekeken. Het was beter dan Heidenfest vorig jaar. Zeer degelijk. Daarna heel onverwacht Equilibrium mogen interviewen. Was echt heeeeel bruut! Daarna de laatste 10 minuutjes van Primordial meegepikt. Ik ben normaal niet zo van dit genre, maar het klonk erg goed. Verrassing van de dag! Eluveitie heb ik voor de derde keer gezien en het was ongetwijfeld de beste van de drie keer. Chrigel was uitstekend bij stem en het geluid was prima in orde! Volgend jaar weer!

Mitchell-
Scheerder
Metalgod(in)
Stuur Bericht
on: 19-03-12 | 17:36 uur

Dan doe ik ook wel mee. Solstafír is niets voor mij, maar die cowboyhoeden waren wel gaaf. Heidevolk heerschte, Negura gemist wegens eten. Equilibrium was erg vet, vooral toen ze Skyrim en Mana speelden. Chrigel geïnterviewd en dat ging supergoed! Wordt een mooi verhaal. Alestorm even nog gezien, was wel een feestje. Keelhauled heb ik meegekregen dus dat was echt moshen voor je leven. Primordial was ongelovelijk gaaf. Beetje vreemde eend, maar een sterke show en die zanger blijft een monster. Eluveitie was erg goed, de show liep lekker en de sound was uitstekend maar ik moest tijdens Tegernako weg omdat we niet wilden wachten in de garage. Maar toch een geslaagde dag!

Holy Sj!t
Beheerder
Stuur Bericht
on: 21-03-12 | 18:35 uur

Werkelijk de grappigste review die ik van Paganfest 2012 in 013 kon vinden:

Negura Bunget was natuurlijk het hoogtepunt van de dag. Sinds de nieuwe line-up zijn ze er alleen maar beter op geworden. De uitvoering van hun muziek is perfect en subtiel.

Een heerlijk contrast met die platvloerse normaal-coverband uit de Gelderland. De melodietjes van Heidevolk zijn nog wel aardig, hoewel verre van origineel maar die twee zangers zijn echt niet meer om aan te horen.

Solstafir was ook erg goed op dreef maar valt een beetje weg in de vroege middag op zo'n groot podium in een sfeerloze zaal met allemaal biergooiende braderie bezoekers.

Primordial was gaaf, maar minder gaaf dan normaal helaas. Sloppy drums vooral en wederom kwam de sfeer er wat moeilijk in. Toch van genoten.

Eluveitie vond ik wel aardig qua muziek maar die zanger kan echt niet.

Equilibrium had ik best willen zien wegens de homoseksuele keyboards maar toen was het echt tijd voor pizza. En tijdens Alestorm zaten we te natafelen.

Op zich een geslaagd dagje maar het is jammer dat er voor de helft van die drinkhoorn en plastic zwaarden bandjes op de bill stonden. Daarnaast was het publiek zeldzaam triest.

Pim van-
Oosterhout
Metalgod(in)
Stuur Bericht
on: 21-03-12 | 19:56 uur

Image

Mitchell-
Scheerder
Metalgod(in)
Stuur Bericht
on: 21-03-12 | 22:15 uur

Gewoon dom lijkt me. Maar misschien is ie van Pascal ;)

Pascal-
Lardinois
Moderator
Stuur Bericht
on: 24-03-12 | 17:07 uur

uh Nee not mine :p. Ik was er niet eens ..

Pim van-
Oosterhout
Metalgod(in)
Stuur Bericht
on: 24-03-12 | 18:34 uur

Maar Pascal, vind je mij dan zeldzaam triest? (heb je opzich wel een punt mee, daar niet van xD)

Holy Sj!t
Beheerder
Stuur Bericht
on: 25-03-12 | 12:46 uur

Bovenstaand stuk is van het Zware Metalen forum, die mensen zeuren altijd. ;)

Mitchell-
Scheerder
Metalgod(in)
Stuur Bericht
on: 26-03-12 | 10:26 uur

Oh, zeg dat dan. Zware Metalen bevat een veel te hoog gehalte elitaire eikels.

Pagina's: 1 2 3 [4]
Mingle Forum by cartpauj
Versie: 1.0.33.2 ; Pagina geladen in: 0.147 seconden.